
Jak mierzyć efektywność REKRUTACJI?
Na co postawić, aby Wasze działania przyniosły oczekiwane rezultaty?
Cztery podstawowe wskaźniki efektywności procesu rekrutacyjnego to:
-Koszty rekrutacji i zatrudnienia pracownika – oprócz tego musicie uwzględnić koszty m.in. ogłoszeń o pracę, wdrożenia nowego pracownika czy pracy rekruterów.
– Jakość rezultatów rekrutacji – jak nowy pracownik odnalazł się w firmie
-Czas potrzebny na obsadzenie stanowiska pracy w firmie (od momentu umieszczenia ogłoszenia o pracę 📄 do momentu złożenia oferty zatrudnienia wybranemu kandydatowi)
-Wyniki badań satysfakcji kandydatów
Analizowanie procesu rekrutacyjnego pozwoli Wam stworzyć strategię pozyskiwania pracowników dającą efektywniejsze i szybsze rezultaty w przyszłości.
Jeżeli proces rekrutacji i późniejsza jego analiza jest dla Was zbyt czasochłonny to skontaktujecie się z ekspertami SERVICE JOBS! Posiadamy ponad 20 letnie doświadczenie na rynku pracy, specjalizujemy się w pozyskiwaniu kandydatów zarówno do pracy stałej jak i tymczasowej: